6-ті класи

Опрацювати тему "Рослини". "Квітка", "Суцвіття", "Запилення", "Запліднення у квіткових рослин", "Будова насіння". Параграф 32-35

Зробити в зошиті завдання на ст.147, 156

7-мі класи

Опрацювати тему "Процеси життєдіяльності тварин"

- "Живлення і травлення тварин"

- "Дихання, органи дихання, значення дихання для тварин", "Транспортування речовин у тварин"

- Закінчити міні-проекти: "Тварини-будівельники" (ссавці), "Зуби ссавців", "Рекордсмени серед ссавців".

8-мі класи

"Значення риб у життєдіяльності людини" (письмово)

"Охорона риб. Приклади риб занесених до Червоної книги" записати в зошит. Параграф 36 тест ст.143

"Клас земноводні: характеристика та значення"

Параграф 37-39 с.р. ст.157 (письмово)

9-ті класи

Тема: "Ендокринна система та регуляція функцій організму людини" Параграф 65-68

Самостійна робота письмово ст.192

Тема "Розмноження та розвиток людини". Параграф 49-52 ст. 147 письмово

10-А

"Клітина як цілісна система: мітоз, мейоз, обмін речовин". Параграф 27-31

Підготувати семінар "Можливості цитотехнологій" (виступ)

Віруси та пріони: будова, поширенні життєві цикли. Парграф 32-35

11-А

Популяція. Екосистема. Біосфера. Структура популяцій. Екологічні чинники. Біологічна адантивні ритми.

Параграф 28-33. ст. 185. Скласти 2 харчові ланцюги.

Кiлькiсть переглядiв: 162

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Серпень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031