Працює на посаді з 2018 року. За дипломом спеціаліст соціальної роботи. У 2019 році пройшла курси підвищення кваліфікації соціальних педагогів. У 2019 році успішно закінчила "Тренінг для тренерів з єлементами коучінгу", маю сертифікат.
Основна сфера діяльності соціального педагога – «особа в осередку», «особа в ситуації», «особа в сім’ї». Виходячи з цього, спеціаліст виконує найрізноманітнішу роботу, пов’язану з вихованням, інформуванням, консультуванням, організацією та координацією навчального процесу між педагогами, учнями та батьками.
Головною метою роботи є допомога в розв’язанні соціальних та емоційних проблем дітей.
Соціально-педагогічний патронаж, який здійснює соціальний педагог, сприяє взаємодії закладу освіти, сім’ї і суспільства у вихованні здобувачів освіти, їх інтеграції до умов соціального середовища, забезпечує консультативну допомогу батькам.
1. Соціальні дослідження.
2. Робота з охорони дитинства і соціальний патронаж сім’ї.
3. Профілактична робота.
4. Консультаційно-просвітницька робота.
5. Зв’язки з громадськістю.
- індивідуальне консультування здобувачів освіти - надання адресної підтримки та допомоги ;
- розвивально-профілактична групова робота зі здобувачами освіти (система заходів, спрямованих на повноцінний розвиток та соціалізацію здобувачів освіти, засвоєння ними соціально-прийнятних норм спілкування та поводження у суспільстві, попередження негативних явищ у дитячому середовищі).
Досягнуто плідної співпраці з усіма учасниками освітнього процесу.
Забезпечено ефективне проведення діагностичної, просвітницько-профілактичної та соціально-підтримуючої індивідуальної та групової роботи зі здобувачами освіти, батьками, вчителями.
У 2020/2021 навчальному році мною буде продовжено роботу щодо забезпечення систематичного та своєчасного вивчення особливостей соціалізації здобувачів освіти, створення належних умов для їх повноцінного розвитку, надання комплексної соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.
Особливу увагу в цьому навчальному році планую приділяти:
-створенню безпечного освітнього середовища;
-формуванню в дітей ціннісних життєвих навичок;
-підвищенню в учнів мотивації до навчання;
-попередженню дитячих конфліктів та булінгу, соціальної дезадаптації учнів;
-формуванню в учнів критичного мислення, навичок самопрезентації, активної громадської позиції;
-укріпленню між учасниками освітнього процесу довірливих та доброзичливих стосунків.
Головними завданнями будуть:
-охорона і захист прав та інтересів дітей;
- вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
-виявлення інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
- орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
- сприяння виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, участі учнівської молоді у суспільно-корисній діяльності;
-зміцнення зв’язків з громадськими організаціями та державними установами.
- створення та розвиток сторінки «Соціально психологічної служби» на сайті школи
-соціально- психологічна підтримка всіх учасників навчального процесу в умовах адаптивного карантину
-підвищення психосоціальної стійкості особистості усіх учасників освітнього процесу до впливів соціального середовища
День тижня | Час |
Понеділок | 8:30- 13:30 13:30-16:30 (організаційно -методичні години) |
Вівторок | 8:30- 13:30 13:30-16:30 (організаційно -методичні години) |
Середа | 8:30- 13:30 13:30-16:30 (організаційно -методичні години) |
Четвер | Методичний день |
П`ятниця | ------------------------------------------------------ |
Батькам майбутніх першокласників
Dopomagai.org - сервіс пошуку безкоштовного житла для тимчасових переселенців
Опікуємось долею безпритульних тварин
Усі НовиниЛистопад 2019 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |