Доступ за посиланням
№ з/п | ПІБ | Напрям | Суб'єкт підвищення кваліфікації | Обсяг годин | Форма | Терміни | Джерела фінансування |
1 | Бєлкіна О.Г. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ТОВ "Ліга Крилатих" Академія професійного розвитку | 30 | дистанційно | 2023 | самофінансування; безплатний характер надання послуг; |
2 | Асманов С.М. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
3 | Бєлкін О.М. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
4 | Богданова М.М. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
5 | Бойко О.О. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | НАПН | 30 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування |
6 | Бойченко В.М. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
7 | Бондар М.О. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
8 | Білим В.А. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ГС "Освіторія" ТОВ "На урок" | 20 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
9 | Буценко В.Л. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
10 | Вальчук М.І. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | Macmillan ТОВ "На Урок" | 30 | дистанційно | 2023 | самофінансування; безплатний характер надання послуг; |
11 | Василюк Л.М. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка ТОВ "Ліга крилатих" ТОВ "HUMAN" | 50 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
12 | Галась А.А. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
13 | Гончар С.І. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка Центр професійного розвитку педагогів ГС "Освіторія" | 50 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
14 | Грасюк І.В. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
15 | Грицун В. В. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
16 | Демчук-Маригіна Д.П. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ТОВ "На Урок" ГС "Освіторія" ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
17 | Діденко Т.П. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
18 | Драгонер О.В. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка Академія цифрової освіти | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
19 | Євтушенко Л.В. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ITeacher ІППО ІПО імені Б. Грінченка | 40 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
20 | Карпенко Ю.В. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
21 | Ковальська О.В. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
22 | Коломієць Л.П. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка ТОВ "Ліга крилатих" ТОВ "На Урок" | 60 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
23 | Копич М.Р. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка ТОВ "Ліга крилатих" | 50 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
24 | Кравець Д.А. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ТОВ "Ліга крилатих" | 30 | дистанційно | 2023 | "самостійне фінансування " |
25 | Кроль В.В. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | Prometheus ІПО імені Б. Грінченка | 40 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
26 | Курило В.О. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | MacMillan British council ГС "Освіторія" | 30 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
27 | Літвінова М.М. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка ТОВ "Ліга крилатих" | 60 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
28 | Липецька О.І. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | безоплатний характер надання послуг |
29 | Лобасова М. М. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | Oxford ІПО імені Б. Грінченка | 40 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
30 | Любка О.М. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | Prometheus ІПО імені Б. Грінченка | 40 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
31 | Маковська Н.Ю. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ІПО імені Б. Грінченка ТОВ "Ліга крилатих"" | 60 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
32 | Марченко М.А. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ТОВ "ОП "Ліга крилатих" , ІПО ім. Грінченка ТОВ "На Урок" Видавничий дім "Освіта" | 60 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
33 | Муха В.О. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ТОВ "Ліга Крилатих" Академія професійного розвитку | 40 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
34 | Накалюжна Н.І. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | Prometheus ІПО імені Б. Грінченка | 30 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
35 | Ніколаєва О.О. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ТОВ "На Урок" | 30 | дистанційно | 2023 | |
36 | Новицька Н,Б. | "розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)"; "формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь"; "психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;"; "створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами"; "використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку"; "мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність". | ТОВ "На урок" Prometheus EdEra ІПО імені Б Грінченка | 20 | дистанційно | 2023 | самостійне фінансування безоплатний характер надання послуг |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |