Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників спеціалізованої школи № 207 на 2023 рік

Доступ за посиланням

wym-1680676444451

№ з/пПІБНапрямСуб'єкт підвищення кваліфікаціїОбсяг годинФормаТерміниДжерела фінансування
1Бєлкіна О.Г."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ТОВ "Ліга Крилатих"
Академія професійного розвитку
30дистанційно2023самофінансування;
безплатний характер надання послуг;
2Асманов С.М."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
3Бєлкін О.М."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
4Богданова М.М."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
5Бойко О.О."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
НАПН30дистанційно2023самостійне фінансування
6Бойченко В.М."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
7Бондар М.О."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
8Білим В.А."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ГС "Освіторія"
ТОВ "На урок"
20дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
9Буценко В.Л."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
10Вальчук М.І."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
Macmillan
ТОВ "На Урок"
30дистанційно2023самофінансування;
безплатний характер надання послуг;

11Василюк Л.М."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка
ТОВ "Ліга крилатих"
ТОВ "HUMAN"
50дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
12Галась А.А."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
13Гончар С.І."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка
Центр професійного розвитку педагогів
ГС "Освіторія"
50дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
14Грасюк І.В."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
15Грицун В. В."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
16Демчук-Маригіна Д.П."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ТОВ "На Урок"
ГС "Освіторія"
ІПО імені Б. Грінченка
30дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
17Діденко Т.П."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
18Драгонер О.В."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка
Академія цифрової освіти
30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
19Євтушенко Л.В."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ITeacher
ІППО
ІПО імені Б. Грінченка
40дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
20Карпенко Ю.В."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
21Ковальська О.В."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
22Коломієць Л.П."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка
ТОВ "Ліга крилатих"
ТОВ "На Урок"
60дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
23Копич М.Р."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка
ТОВ "Ліга крилатих"
50дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
24Кравець Д.А."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ТОВ "Ліга крилатих"30дистанційно2023"самостійне
фінансування
"
25Кроль В.В."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
Prometheus
ІПО імені Б. Грінченка
40дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
26Курило В.О."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
MacMillan
British council
ГС "Освіторія"
30дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
Кiлькiсть переглядiв: 310
27Літвінова М.М."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка
ТОВ "Ліга крилатих"
60дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
28Липецька О.І."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка30дистанційно2023безоплатний характер надання послуг
29Лобасова М. М."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
Oxford
ІПО імені Б. Грінченка
40дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
30Любка О.М."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
Prometheus
ІПО імені Б. Грінченка
40дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
31Маковська Н.Ю."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ІПО імені Б. Грінченка
ТОВ "Ліга крилатих""
60дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
32Марченко М.А."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ТОВ "ОП "Ліга крилатих" ,
ІПО ім. Грінченка
ТОВ "На Урок"
Видавничий дім "Освіта"
60дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
33Муха В.О."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ТОВ "Ліга Крилатих"
Академія професійного розвитку
40дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
34Накалюжна Н.І."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
Prometheus
ІПО імені Б. Грінченка
30дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
35Ніколаєва О.О."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ТОВ "На Урок"30дистанційно2023
"самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг"
36Новицька Н,Б."розвиток професійних компетентностей
(знання навчального предмета, фахових методик, технологій)";
"формування у здобувачів освіти
спільних для ключових компетентностей вмінь";
"психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку,
основи андрагогіки;";
"створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища,
особливості (специфіка) інклюзивного навчання,
забезпечення додаткової підтримки в освітньому
процесі дітей з особливими освітніми потребами";
"використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій
в освітньому процесі, включаючи електронне навчання,
інформаційну та кібернетичну безпеку";
"мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,
емоційно-етична компетентність".
ТОВ "На урок"
Prometheus
EdEra
ІПО імені Б Грінченка
20дистанційно2023самостійне
фінансування
безоплатний характер надання послуг
Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930